7 януари 2012 г.

Полезни съвети за подкупване на търговци,играчи и бойци в играта...

Здравейте, бойци!!!Този път съм аз-Логмен234 и реших да ви дам полезна информация за това как да подкупвате героите в играта!Има си определена тактика за удари при подкупване,за сплашване,а ако този,който подкупвате не се съгласи и не ви уважава го убийте!!!Има скала за това колко сте успели с подкупа.Ако скалата се покачи към червено трябва да сте по мил с този,който подкупвате,ако скалата е жълта вие трябва да започнете с бой,а ако скалата е зелена трябва да сте по-жесток xD!!!Ако скалата мине границата на червено всичко е провалено и ще си изгубите поне 10 000 XP,а ако нямате толкова ще останете с 0 XP-нищо....Ако искате този,който подкупвате да ви отвърне на ударите го дръжте здраво с клавиетурната комбинация за защита!За да започнете да подкупвате някой натиснете върху него и на бутона Bribe-Подкуп!И правете каквото пише по-горе в публикацията тук!Щом натиснете Bribe изберете за какво да подкупвате-За стока,за магии,за XP,за power,за Текени и за какво ли още не....Сега е време за подкупи,бойци!Доскоро!

10 коментара:

  1. Анонимен7/1/12

    Аз съм Sofrata. Логменчо, по дяволите правиш тези подкупи.... Аз със 65 900 XP останах със 20 700 XP.... :@

    ОтговорИзтриване
  2. Не винаги подкупът е успешен,Софричке xD!Най-лесно е подкупът за XP,защото след това се губиш XP,но си спечелил малко.Тоест,изгубил си по-малко!

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен7/1/12

    Аз съм Hell... Логменчо, имаш грешка в публикацията! Трябва да се държи здраво, за да НЕ отвърне на ударите, а не да отвърне.

    ОтговорИзтриване
  4. Мерси,че ми каза!Ще го оправя ей сега!

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен9/1/12

    Аз съм, Patrik, за да ви благодаря за добрата и важна информацията! Продължавайте все така! Само да питам кога щеше да излиза новият списък с оръжия?

    ОтговорИзтриване
  6. Утре в 20:00 часа вечерта... Този път мисля Razora98 да постне, че отдавна не е поствал.... Ние се редуваме с постовете xD!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен9/1/12

    Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  8. I banned Анонимен for 1 hour. Reason: Спам!
    Баннах те за 1 час, защото това си беше ЧИСТ спам!!! Да не се повтаря повече, ясно?!

    ОтговорИзтриване
  9. Анонимен9/1/12

    Аз съм, самият и единственият Wasabi- Абеее... Лог, много си строг xD... Не ми го отчитай като спам, щот имам и въпрос относно играта- Защо автоматично си изгубвам Текените на 1 час по 100 Текена?! Ако тва продължи, оставам сиромах :D...

    ОтговорИзтриване
  10. Не знам,сигурно е някакъв бъг в играта,но на мен не ми става....

    ОтговорИзтриване