4 януари 2012 г.

НЕВИЖДАНИ рекорди в сайта!!!

Здравейте,бойци!Аз съм Логмен234 и идвам с една много хубава новина и с една, която ще подразни собствениците на другите сайтове!Нека да започна първо с хубавата новина,нали?Днес влизам в сайта и какво да видя?!Цели 49 посещения в сайта днес и това прави общо 6008 посещения в сайта за цялото му съществуване!!!Сайта беше създаден на 2 Декември 2011 година!Трябва да благодаря разбира се на феновете на играта на сайта и на Модератор Razora98!!!Това е най-големият рекорд на посещенията в сайта досега!Мисля да ви покажа ТОП три рекорди в сайта за цялото му съществуване:
4 Януари 2012-49 посещения в сайта!!!
25 Декември 2011-46 посещения в сайта!!!
18 Декември-34 посещения в сайта!!!
Сега да преминем към дразнещата новина за другите сайтове xD!!!Тя е да не ми завиждате и да не пробвате да хаквате сайта!!!Да,аз имам конкуренция,но и аз съм голям конкурент!Не пробвайте да хаквате сайта,защото ще има последици!!!ХАКЪТ ЩЕ БЪДЕ ПРЕПРАТЕН КЪМ ПОДАТЕЛЯ ЗАЕДНО С ВИРУС ТРОЯНСКИ КОН,КОЙТО СКАПВА КОМПЮТЪРА!!!ЗАЕДНО С ТОВА ЩЕ ВИ БЪДЕ ИЗТРИТ САЙТА!!!Blogger,с който е направен сайта има специална анти-хак и анти-вирус защита!!!Спира вирусите и след това се намесвам аз!!!Препращам хака и вирусите към подателя им!!!Не,не се фукам с посещенията в сайта ми,но все пак трябва да бъдеш и ти голям конкурент и да не изоставаш!Доскоро,бойци!

10 коментара:

  1. Анонимен5/1/12

    Аз съм Hell и само да ти кажа Лог, че си много хитър xD!

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен5/1/12

    Аз съм, Mitaka. Само така Логменчо, без гнусни хейтъри и хакера!!!! :@

    ОтговорИзтриване
  3. И аз също МНОГО мразя хейтърите и хакерчетата, затова вкарах Анти-вирусна и Анти-хак система в сайта!!! Също и в чата има вградена Анти-вирусна, но HTML кода нещо не стана и чата не е защитен от хакове. Само от вируси...

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен5/1/12

    Отново съм аз, Митко и да ти кажа, че аз имам сайт. Искам също да те питам коя Анти-хак и Анти-вирус системи ползваш, защото моите са слаби

    ОтговорИзтриване
  5. Nvidia anty-hack system 3.6, а анти-вирусната е пак на Nvidia-Shader anty-hack system 2.9. Може да ги свалиш от сайта на Nvidia, а ако имаш въпроси за HTML кодовете и как се слагат пиши тук!

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен5/1/12

    Аз съм имал анти-вирусната на версия 2.6, а анти-хак системата ми е 3.8....

    ОтговорИзтриване
  7. Анти-хак системата 3.8 е още по-силна и не пуска хака изобщо в сайта!!! Няма нужда дори да го препращаш, но Анти-вирусната ти е слаба! Ако някой човек с вирус влезе в сайта, вирусите остават там и включително отиват на компютъра през който хората влизат в сайта!!! Изтегли си като моято!

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен6/1/12

    аз съм Тимито2 и може ли да питам - как се слагат?

    ОтговорИзтриване
  9. Значи първо си теглиш Анти-вирусна, която искаш. Аз ти препоръчвам най-новата на Nvidia! После влизаш в анти-вирусната щом си я инсталирал, копираш файловете. Просто ги маркирай от Mark files и ще ти излезе HTML код! Копирай го и го постави в сайта от Меню Настройки и защита на Анти-вирусната.

    ОтговорИзтриване
  10. Ако има нещо относно Анти-вирусните и Анти-хак системите питай тук!

    ОтговорИзтриване