2 януари 2012 г.

Комплект бластери и новият Конкурс Объгърнат в мрака вече е в сайта!!!

Привет!Този път съм аз-Razora98 с нови новини относно играта и сайта!Новината за сайта е,че в страницата Конкурси дойде новият Конкурс Обгърнат в мрака!Той представлява битки между различни отбори във видео игра!за повече инфо,вижте страницата Конкурси!Също така в Чата на сайта пише всички новости в сайта,така че го посещавайте!Сега да преминем към новината за играта!От днес може да си купите комплект от 5 различни бластера!Той е на промоция до 31 Януари и струва само 150 Текена!След 31 Януари комплекта ще струва повече-2550 Текена!!!Комплектът може да си купите от Синистър,който се намира до небостъргача на Боса!Там трябва да се внимава,защото ако сторите нещо нередно охранителите на Боса ще ви погнат!Ето и снимка на Синистър:
 
Всеки от бластерите е различен и има различна магия!Ето и видовете бластери и магиите им:
Field blaster-Светлинна енергия
Black blaster-Мрачна магия
Ops blaster-Viper енергия
Stunt blaster-Огнен лъч
Soft blaster-Отровен дим 
Открих една хитра далавера,така че да взема комплекта безплатно-Натиснете бутон L и после върху Синистър!Натиснете бутона Say to go on other place и отидете на някое скришно местенце!Синистър ще ви последва и щом няма никой....убийте Синистър xD!!!От него ще изпаднат много оръжия,намерете комплекта и го вземете!Ако не искате да се биете трябва да имате Darkness2 код!Може да си го купите от Хиполенд за 24.90 лв.С кода ще си вземете 5 безплатни предмета!Хайде,ще се видим скоро,ако Логмен не ме изпревари с публикациите xD!

5 коментара:

  1. Анонимен2/1/12

    Здравейте,аз съм Mitaka!Пробвах далаверата, но синистър ме уби...нищо чудно щом имам само 350 XP и 340 power....

    ОтговорИзтриване
  2. Аз имам 9470 XP и 8400 power и пак не можах да го победя от първия път,но стана с Удушвача!Пробвай и ти и ми кажи дали си успял!

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен2/1/12

    Не ми е отключен Удушвача....но,за да го купя трябват 5600 Текена,а аз имам 1590

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен2/1/12

    Този път съм аз,Sofrata и само да ти кажа,Митко,че може да подкупваш продавача на power!Той е Фейър,няма как да не го победиш...

    ОтговорИзтриване
  5. Eeex...подкупът е гадно нещо защото си губиш XP-то!!!Не го прави,по-добре,защото аз изгубих 7800 XP,докато подкупвах Ролър да ми даде Текени....

    ОтговорИзтриване