28 декември 2011 г.

Нова магия Slide!!!

Привет!Този път изпреварих +Logman234+ е написах пръв публикацията!Днес излезе новата магия Slide и може да си я купите от Otus за 780 Текена!Ако не знаете къде се намира Otus отидете на картата и вижте къде се намира Арената!Отидете там и тръгнете към селото и ще откриете магьосника Otus!Той се намира точно до най-голямата къща,където има река!Натиснете върхо Otus и изберете Magic,защото другите бутони са,за да се биете с него или да го попитате нещо!След това натиснете бутона Slide,където има нарисувани лед и снежинки!Магията е много силна и взима 340 XP powers,също така може да спечелите и Текени!Аз спечелих 690 Текена,а вие?Тази магия моментално замръзява противника,така че го бийте наволя!Няма да помръдне,докато леда не се строши,но може и да не се строши xD!Довиждане и поздрави от мен и от Логмен!

13 коментара:

  1. Изпревари ме с публикацията xD!

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен28/12/11

    Аз съм Ludaka001 и искам да питам защо като натискам да се бия с Отус не ми става?Пише ми This is failed...

    ОтговорИзтриване
  3. Нямаш достатъчно XP!Не ти дава да се биеш с него,защото ще те победи без проблем!За да се биеш с Отус трябват 7000 XP.Ти колко имаш?

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен28/12/11

    Имам само 4500 XP,защото играя от 2 седмици,но как да си изкарам XP бързо и лесно?

    ОтговорИзтриване
  5. най-леснеят начен за взимане на XP е някой да ти подари.Най-щедрият тук според мен е Controlera78!Един път той беше дал на мен и на Wasabi цели 9400 Текена и 2500 XP!!!Помоли го,той е щедър и ще ти даде!Сигурен съм!

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен28/12/11

    Мерси,че ми каза!Ще го помоля да ми даде XP,но ще прозвучи нахално,защото ми трябват много XP...

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен28/12/11

    Здрасти аз съм Controlera78 и наистина давам много Текени и XP но в момента имам само 440 XP но ако искаш текени само кажи имам 27 800 текана но максимума на даването ми е 10 000 текана да има и за мен все пак искаш ли текени?

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен28/12/11

    Аз съм ludaka001.Не,благодаря,имам 1500 текена!Не искам да бъда нахален,все пак имам много.

    ОтговорИзтриване
  9. Моля ви,спрете да спамите!!!Има си чат за тази работа,а тук се пишат въпроси и мнения относно темата!!!

    ОтговорИзтриване
  10. Анонимен28/12/11

    логман аз съм Ceco Darkora244 и искам да те питам как да вляза в селото защото някакви хора непрекъснато ме гонят да ме бият накрая ме убиха какво да правя нещо пътя ли съм объркал

    ОтговорИзтриване
  11. Анонимен28/12/11

    Аз съм Mitaka_Danev и на мен не ми излизат никакви хора да ми бият!Всички си вървят спокойни и не ми казват нищо...Нещо си объркал пътя!

    ОтговорИзтриване
  12. Това са едни хора до реката.Трябва да отидеш назад към колибата,защото си отишъл твърде далеч към реката!

    ОтговорИзтриване