27 декември 2011 г.

Нов в екипа-Модератор Razora98

Здравейте,всички!Аз съм Razora98 и съм новият Модератор на сайта,благодарение на това,че спечелих конкурса и станах The Best в сайтаИстинското ми име е Даниел и съм от град Русе.Благодаря на Веско-+Logman234+,че ми даде шанс да се докажа в тест за Модераторство в сайта!+Logman234+ ми каза по скайп,че този тест не е шега работа и не е никак лесен!Направих Тестова публикация,направих тестов дизайн на сайта,изброих правилата на Logman,за да му покажа,че ги знам!Сега съм Админ и в чата и успях да мина теста!Също така вече остана едно свободно място в екипа на сайта-Постер!Жалко за другите,защото Logman не приема екип повече.Двамата с него ще постваме за новостите в играта,но аз нямам правото да трия и да променям сайта.За повече инфо вижте предната публикация!В страницата Екип пише повече инфо за мен,а сега е време да ви оставя.Довиждане!

Няма коментари:

Публикуване на коментар