23 декември 2011 г.

Дядо Коледа раздава бой в Darkness2...

Здравейте,бойци!Днес в играта пристигна ЗЛИЯТ дядо Коледа!!!Всичко започна,когато преди малко влязох в играта и го видях да лети с шейната си.Мислех си,че поне този път ще дойде нещо в играта,което да не изисква да го победиш,но...дядо Коледа раздава не подаръци,а бой!!!Предупреждавам ви,когато чуете злобното Хо-хо-хо,бягайте през глава!Ако видите,че някаква летяща шейна теглена от някакви метални роботи,тогава в нея е дядо Коледа!Малко ме е срам да кажа,но се изложиш-Дядо Коледа ме победи без проблем...Щом той се приземява ще се опита да ви блъсне и убие,но ако сте сръчни и използвате комбинацията за Street Free running ще се спасите!!!Щом се приземи,неговите роботи елени ще ви атакуват и ще ви удрят с металните си рога!!!Щом ги победите ще трябва да се изправите срещу Дядо Коледа-Използвайте бойната комбинация от Трикове част 2-M+J+W+Y!Аз използвах и малко Мрачна магия,крилете и Vipe атаката,но докато сваря да извадя веригата той ме удари с огромния си чувал и ме уби...Ако успеете да го победите ще излязат и джуджетата,които са въоржени с триони и бомбички!Весела Коледа,бойци!До 25 Декември и празничното Коледно забавление в сайта!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар